Wednesday 11 September 2013

Posted by jinson on 03:30 No comments
type = 'html' >Bombardino

Uiteraard op het moment van dit bericht ben ik eigenlijk in de keuken in plaats van spelen op de pc, en de foto's zijn verondersteld om de stemming te plaatsen. Zoals elke xmas gaat door we hebben gedaan minder en minder van de traditionele voedingsmiddelen en koken meer van wat we voelen ons als eten, zolang het past binnen het thema van dingen. Van wat ik heb geleerd, de italo-Amerikaan gewoonte van het hebben van een feest van de 7 vissen op la Vigilia di Natale (xmas eve) wordt niet beoefend overal in Italië, maar ik hou van het idee van een all-seafood maaltijd in een vergadering zo vis altijd op de 24e is. Kreeft souffle, zeevruchten risotto en zeebrasem gebakken in zout op het menu vanavond. En morgen? Een 4-inch hoge schotel van wilde zwijnen lasagne samen met een salade van ruwe venkel met sinaasappels omdat wij willen besteden veel van de 25e op sneeuwschoenen, weer het toelaat. Op zondag wordt het zelfs beter als ik ben busting uit de bagna cauda gerechten voor een heleboel veggie dompelen om te gaan met de roekeloze imbibing voor de hele middag. Oh, en deed ik vergeten te vermelden kaas? Panettone en pandoro? Kerstmis bieren? Bombardini met veel van de slagroom? Ik wens u allen een rits-busting, knop-knallende Kerstmis!

Christmas cheese plate Broccoli-cheddar souffle

Bagna cauda: piemontese hot pot? Hiroshima-style modan yaki

Mele Kalikimaka 2010

View the original article here

Categories: ,

0 comments:

Post a Comment